woensdag 9 september 2009

Thaise Beschermende Boeddhistische Amuletten


Thaise Boeddhistische Amuletten




De mensen die mij persoonlijk kennen weten dat ik niet alleen een passie heb voor Thangka's en Thangka schilderen maar dat ik ook gefascineerd ben door Beschermende Amuletten en de werking daarvan. Ik draag zelf al jaren dagelijks een Tibetaans Bescherm Amulet (voor meer info zie : www.dakiniswereld.nl/Talisman.html ) en ervaar steeds weer de kracht van dit amulet.

Volgende week ga ik naar Thailand. Ik ga o.a. sieraden en Boeddha beelden inkopen voor de winkel. Speciaal aan deze reis wordt mijn zoektocht naar "krings": Thaise Bescherm Amuletten. De afgelopen maanden heb ik intensief onderzoek gedaan naar het gebruik van Amuletten in het Theravada Boeddhisme (Thailand, Sri Lanka, Cambodja en Laos).
Ik ga diverse tempels bezoeken om daar Beschermende Amuletten persoonlijk uit te zoeken.

Begin oktober ben ik weer terug, met beelden (uit het grensgebied Thailand -Myanmar/Birma), sieraden uit Bangkok en Tempel Amuletten !

Met vriendelijke groeten,
Karin


Ik ben op reis van 13 september t/m 2 oktober.
De winkel blijft open, 2 vriendinnen, Maria en Gerda, nemen de honneurs waar. Donderdag 17 september is de winkel gesloten.

Tijdens mijn reis zal ik zo veel en zo vaak mogelijk proberen mijn emails te lezen en te beantwoorden. Bestellingen via internet worden na 3 oktober verstuurd. Email: karin@dakiniswereld.nl


Dakini
Buddhist Art & Culture
Mauritskade 77
2514HH Den Haag
Tel: 06 1151 3016

Geopend:
donderdag, vrijdag, zaterdag van 12.00 tot 18.00 uur,
en op afspraak.

http://www.dakiniswereld.nl/
http://www.ommanipadmehum.nl/

Geen opmerkingen: